Oturs dag

Som det regnar, åkte ner till stallet innan idag och tänkte göra horsemanship
men la då märke till att Mercy ägaren precis släppte ut honom i hagen
så hade inte hjärta till att fånga honom igen. Blir bättre att jag gör det i
morgon istället när jag ändå ska ner och kolla till honom och göra lite annat.

Jo just det, har nog trotts allt inett att detta är min söndag den 13:e min
otur kommer idag.

Mina dagens oturer:
- Mercy kom precis ut i hagen igen när jag kom ner till stallet.
- Nålen som jag har när jag broderar gick sönder under tiden jag sydde.
- Skrivaren blev inte bättre efter att ha bytt den.

Då är bara frågan om vad mer som kan hände idag med tanke på dessa
tre oturer jag har haft.

Men kan iallafall bjuda på en underbar bild på Buffy (25 åringen) i stallet.
Underbar är han, bilden togs den 25 November 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0