Dagen i ära

Efter att ha kört pappa till jobbet så for man vidare till gymmet.
Gott att köra slut på alla tankarna man hade med att träna bort dem
vilket funkade. Mår så mycket bättre efter att har tränat, av någon kostig
anledning.

I stallet pysslade man iordning boxen innan det var dags för ridning
på Olle bus. Han var mukare i sidorna och mera följsam, jag själv måste
verkligen tänka på vart jag harmina hällar. Men kan idag ändå säga att
jag ver bra avslappnad, hällarna på ett bra ställe och mera upprät i min
sists till viss del. En stor förbättring idag och då var jag fokuserad och
kände att jag var avslappad på ett skönt sätt.

Olle fick stanna inne ihop med de andra hästarna medan man själv vandrade
ut med skottkärra och grep och mockade grus delen av hagen. Lite irriterande
var strålkastarna som man fick i ögonen när man letade efter högarna
men efter två vändor så fick jag med mig allt det jag såg om inte annat.
Jaja, mockade sedan Lanes box med åt Bx medan hon var iväg med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0