Dagens pyssel

Puhhh då var denna dagen nästan över. Vaknade vid 7 och tog det lungt,
åt frukosten i lugnan ro. Borstade tänder och byte om innan man gick
ut och slängde in fälgarna i bagaget innan man körde till Fjärås och besökte
tandläkaren. Tog max 10 minuter, kostaterat att jag inte hae några hål detta
året med. Gott att inte ha haft det nu på 3-4 år, helt underbart.

For sedan in till KBA Gummi och bad om att få billiga friktions däck till mina fälgar
sagt och gjort så skulle de fixa detta under dagen så blev att man åkte hem och
kopplade av i två timmar, åt lite mat innan man åkte ner till stallet och donade
i lugnan ro. Longerade Figge som blev lite less efter ett tag man han skötte sig
kanon utan några problem. Närmare 16 tiden kom Equiteraputen ut och skulle
kolla över Olle. Han har lite spänningar i nacke och en lättare irriterat muskelfäst
på insidan av höger bakknä men inget allvarligt. Ordern var att massera med liniment
i några dagar fram över seda skulle de vara borta. Han var även lite sne i länryggen
men inget allvarligt där heller.

Skyndade mig sedan tillbaka till KBA Gummi och var där en kvart innan de stängde
så de kunde inte sätta på däcken åt mig, hämtade dem samt betalade innan jag
återvände till stallet och hjälpte BX lite med hennes boxar. Passade på att mysa
med Olle och Elmer medan man fyllde på vattnet i hagen.

Nu är man åter hemma och känner sig helt skönt matt, tidig sänggång trot jag
speciellt om man ska hinna med och byta däcken i morgon bitti innan stallet med,
annars så arbetar man åter igen i morgon kväll.

Kommentarer
Postat av: sofia

fin header Klara!! :))



kram

2011-11-03 @ 21:29:26
URL: http://teamrs.blogg.se/
Postat av: Ida - Jinx

Snygg!! :)

2011-11-03 @ 22:03:36
URL: http://jinxxiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0