Galoppbana

Blev en skritt tur på galopp banan med Olle ihop med Lollo och Lane.
Olle var pigg och ville gärna trava när Lollo smackade lite för mycket,
söt trollet och buset till Lane drog av sig sin ena sko så snyggt att man
knappt såg att han har haft en sko där.

Kravlös ridtur där jag även hade längt stiglädrena ett hål och kände att
jag kunde komma ner mera i sadeln och kunna följa med Olle i rytmen
då med. Blir lädrena för korta sitter jag gärna och spänner mig lite
har jag allt kommit fram till. Så nu korta läder vid hoppning.

Ny duschad och klar är men nu. Fixat över pengar så att man kan tanka
bilen på vägen upp till Tjörn, blir även att plocka upp en vän som ska dit
upp med. Så ja ni får ha det så gött under resten av dagen och kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0