God Natt!

Precis druckit upp en kopp te med vid namn "Mysiga stunder", gott te
att avsluta dagen med. Borde egentligen ligga i sängen vid detta laget
men inte kan jag stå emot ett avsnitt av House.

Varit inne och arbetat extra idag, aldrig fel att gå in ibland. Lite mera pengar
samtidigt som man bara inte sitter hemma heller. Blir kvälls arbete onsdag
och torsdag med. Sedan blir det ledigt. I nästa vecka blir det en 5 dagars kvälls
arbete varav en julfest på företaget, min första fest som jag kan vara med på
på jobbet. Har alltid haft oturen att jobba istället, men denna gången blev det ej
så då jag verkligen SKA vara med på den istället.

Färdig snackat för ikväll, i morgon blir det gym, stall och sedan jobba som
ni nu redan har läst om.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0