Mina nojjor

Sitter här i stallet och har precis fikat lite. Olle, Figge och Elmer har fått komma in. De står nu och dåsar i sina boxar, bjuder dem på lite fina lugna låtar med.

Få se om Lollo hinner hit innan jag måste åka hem vilket jag betvivlar men uttrycket mig inte allt för mycket om det direkt.

Tänkte dela med mig av lite nojjor jag har i stallet, när man kommer in i stallet på långsidan så har grepar och borstar hängandes på höger sida. De fyra borstarna som hänger där måste bara hänga på en och samma plats. Är de ut bytta eller bytt plats med varandra så ändrar jag snabbt tillbaka dem igen.

När jag kommer till stallet börjar jag alltid med mockningen, fixar fodret, vatten och där efter höt innan jag hämtar in Olle eller gör något annat.

Vad har ni som bara måste vara på samma plats eller hända i en speciell ordning?


Kommentarer
Postat av: Lollo

Har nog typ samma nojjor som dig ;) hahahaha! allt ska göras i " rätt " ordning.



Nä idag va ingen bra dag att komma i tid till något... katastrof länge på sjukhuset, fick stressa o hämta trailern för att ponnyn skulle komma 16 men icke gjorde han det han kom typ 21.30 och jag hade inte behövt stressa en enda gång utan hade kunnat göra allt i rätt ordning

2011-11-25 @ 01:21:06
URL: http://www.westcoastshowjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0