Mus i mitt hus

Som titeln lyder så stämmer detta, Zingo får vara inne i natt på
mus jakt helt enkelt. Hade precis fixat lite te vatten och kollar in
i skafferiet för att se om det finns något gott som jag kan ta till.
Finner då chockladen och när man har plockat ut den och vänder
på den så ser man hur någon redan har tjuvstartat på den. ¨

Snacka om att jag fick dån dimpen och slängde hela choklad kakan
i vasken, ringde Lollo och sedan pappa. Bläääääää, vidrigt.

Har nu plockat ut allty ur det skåpet och slängt de som den har
börjat äta på eller som det har kommit bajs i resten som är helt
och rent ställde jag på köksbordet. Absolut inte den roligaste
upptäckten över huvudtaget.

Bara längtar tills pappa är hemma igen så att vi kan få tag på den
dära lilla åbäket, för jag vägrar att ha dem inne i huset, ute får
de gärna vara med inte inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0