Uscha vad det viner ute

fy hujja vilket väder det är idag, absolut inte det roligaste. Tur att man har varit
inne sedan 16 tiden iallafall. 2 tvättmaskinen är igång för denna dagen, har även
förflyttat mina ridkläder till den nya garderoben i sovrummet.

Har bestämt mig för att om målningen av sovrummet kommer att bli under Januari
månad då jag har andra viktigare saker att inhandla först.
Känns som ett bra beslut så jag hinner bo in mig lite i rummet samt börjat kålla så smått
på nya möbler som ska passa in där med.

Blev ingen ridning av Olle idag då vinden inte var nådig när jag var i stallet. vi skulle
båda flyga bort då så jag avböjde det när jag fick den synen framför mig där både jag och
Olle bara dras iväg av vinden. haha, drömma kan man som sagt göra.

Man har även hittat hållet som mössen tar sig ner från vinden viaspisfläktens vaddering
(eller omdet är isolering?) Jaja, har stoppat igen hålet provisorisk för tillfället så får man
se under någon dag fram över hur det har hållt. Nu blir det om inte annat att fixa ihop lite
våfflor. Bilder kommer sedan på mitt lilla mys som jag kommer ha framör Live sändeningen
från Globen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0