Varför jag är helt borta....

Vet inte vad jag gör för att ha så här många tankar och funderingar som
inte kan släppa från min hjärnhinna. Det handlar om allt möjligt och fattar
inte hur de kommer fram heller.

Många saker det handlar om är

*Killar
*Hästar
*Ridning
*Vänner
*Boende
*Pengar
*Livssituation
*Min fotosida
*Arbete
*Utbildning
*Min sysselsättning
*Bloggen

Jag kan som sagt rabbla upp många fler områda som bara tränger sig fram
som skapar ett kaos i mitt huvud för tillfället. När jag försöker tala om det så
vet jag asbolut inte hur jag ska beskriva alla dessa saker utan det blir som
ett enda tomt ord som ska komma ut men som inte lyckats, eller så är det
helt enkelt att man har hamnat i en down period där man tycker att saker inte
utvecklas eller händer.

Men det händer ändå en hel del saker fast det fastnar inte. Jaja, ni kanske inte
hänger med i mitt resonemang men vad gör de.
Detta är anledning till varför jag inte har skrivit något under två dagar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vännen <3 alla får vi bakslag :) finns här för dig

2011-11-02 @ 12:44:40
URL: http://www.westcoastshowjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0