Figge

Red fram Figge med Lollo pratade med sin vän och drack kaffe, lade fokusen på min egna inverkan av sistens, rulla med hono med höfterna och får honom längre i steget. Han var lite noshig idag så fick mana på honom extra mycket så att han skulle vakna. Vilket han gjorde efter en längre stund. I traven kunde jag variera traven i lätt ridning genom att jag rätade upp mig och la tillbaka min axlar och red saktare i lättridningen så saktade han ner tempo, men red jag snabbare i lättridningen så ökade han på tempot i stället. Kan då säga att idag satt detta som en smäck, har inte ridit på några dagar men kännde att jag behövde det för att allt nytt skulle få smälta in och ack så bra det blev.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nä jag e inte lat :P bara bekväm ;) hahahhahaha!!!

2011-10-14 @ 21:56:02
URL: http://www.westcoastshowjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0