Gästbloggning av Sofia Magnbrant

Hej hej alla läsare till Klara!!

Mitt namn är Sofia Magnbrant och jag driver bloggen TeamRS.
Och det är Klara som hjälper mej med header osv. - GRYM är hon. :)

 
Jag är en 16 årig tjej som har två hundar,en katt och en häst.

Min blogg handlar om mitt liv, min vardag & framför allt mitt hästliv.
Jag äger en 5 årig valack som är 55% arab och resten delas på fullblod och welchponny.
Jag och min häst - Raje, vi har liggat i hård träning i sommar hos Christian Bengtsson här på Tjörn - och har kommit väldigt långt!
Vi har även börjat hoppa en massa, jag har kommit över min hoppräddsla och har tränat mycket. Men så ramlade jag av på en hoppträning så vi får se hur jag är när jag väl ska ha med hinder att göra!! 

Raje är en väldigt lung häst - känslig, lyhörd, lättlärd & snäll!!
Läs mer i min blogg om han ;)







okej, lite mer om mej nu då.
Jag är en snäll (enligt mej) tjej som älskar att hjälpa andra människor! Jag är omtänksam person som vill alla väl - & man blir behandlad likadant tillbaka som man behandlar mej!!!
Jag har ridit i 4 år tror jag det är nu, och har ALLTID älskat hästar/djur.
Innan jag fick Raje så hyrde jag en häst, en liten d-ponny eller stor c-ponny vet inte riktigt vad det var. Hade den hästen i 9 månader sen gick det en vecka tror jag och så köpte jag Raje. Han stog nämligen på samma stall jag var på och fick provrida han ganska mycket, det gjorde det lätt för mej att få lära känna han och såklart blev jag förälskad! ♥  Jag var ändå sådär att köpa unghäst, för såklart har man tanken - men hallå jag kan inte köpa en unghäst,jag kan inget om dom?!?!   MEN jag fixade det tillsammans med Raje och det är jag mycket stolt över.
Hahah, nu blev det inte så mycket om mej iaf.


Ha det så bra allihopa!
Och tack till er som tog er tid till att läsa detta inlägg =)



Mvh Sofia Magnbrant 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0