Klara fjant som inte kan tänka är i farten

mmaaaaaatttt skriker magen. Maten står för tillfället ovh värms i mikron.
Har varit inne en snabbis i duschen samt gått runt hela dagen och funderat
på när de ska lägga upp SOS Västkust näst program på kanal5 play men
som en dåre jag kan vara ibland så är det ju trotts allt måndag idag och
det är på måndagar som det sänds.

Blev skritt arbete på olle idag, använda mig av ett gag för första gången
idag. Visste inte riktigt hur det funkade i början och jag var alldeles för
snäll med mina skänklar i början så det vart ingen bra start.

Men allt efter som jag fick hjälp av Lollo över hur jag skulle göra så fastnade
det och han tyckte det snarare blev jobbigt, är det jobbigt så arbetar han på
rätt sätt.
I slutet lossnade han fint och sänkte ner huvudet och längde ut steget mer
mera och var avslappnad. avslutade då och tog in honom i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0