Mys pys

Sitter här och myser nu i min ensamhet med två levande ljus, Zingo ligger
på sängen och jag har nyligt ätit det lilla som jag slängde ihop.

Var i stallet innan, skrittade på Olle. Var stel i höger sidan men efter ca 40
minuters arbete i skritt så gav det vika och han ställde sig och formade sig
fint runt med höger skänkel. Blev lie skänkeldöv så fick kicka till lite extra
och genast så vaknade han upp. Mys grabben, ifrån att ha haft huvudet
högt i början av passet och gick med små steg så var steget längre, gick
igenom med rygg och bakdel och avslappnad hals i slutet av passet.

Blev en ängre stunds massage av halsen, spänd som en pinne ut med manen.
han tyckte det var riktigt gott och bli masserad då han efter en liten stund
tryckte sig mot min hand och huvudet sänktes ner och stora gärspningar
kom igång med. Så det var underbart gott tyckte han. Mysigt att bara stå och
pyssla om grabben ibland. Aldrig fel får jag då säga.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja verkligen, det är sjukt!

Vad fin header du har gjort :)

2011-10-31 @ 16:37:48
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0