av checkning i stallet

Fick ihop en hel korg innan med skogens guld (trattisar), vilket utgör att
det ligger nu 3 korgar med trattisa på köksborde och ska rensar för att sedan
ligga på tork. Inte dåligt får jag då säga.

För tillfället är man nu i stallet och ska strax börja mocka boxen, kom nyligen
ut från boningshuset där jag har installerat photoshop program så att Bx mamma
kan mixtra med sina bilder och hantera dem på ett bra sätt. Aldrig fel att visa
hur man ska göra, vilket jag gärna lär ut.

Jaja, invänta tre andra damer för att sedan rida ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tack för det snälla Klara som delar med sig. Det kommer nog att bli massa frågor framöver. Ska läsa lite i tidningen som jag har fått låna och sedan sätta mig och träna på några kort.Skall bli kul när jag kan göra en fin bild och ha den på en tröja eller något annat. Tack Klara :-)))

2011-09-13 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0