Läskig dröm

Usch vilket jobbig dröm jag hade nu innan jag vaknade i morse,
inte den roligaste inte. Ddet var jag och Lady samt en kollega till mig
jobbet och hennes häst, på något sätt blev hennes häst skrämd och rymde
från henne i stallet vilket gjorde Lady vansinnig över att vara helt själv
så hon hoppade ur boxen och följde efter den andra hästen. Jag gjorde
allt för att fånga in dessa två igen men misslyckades och såg dem till
slut dra iväg mot en stor väg.

Gjorde många försök i att komma i kapp dem men det tog inte lång stund
innan man hörde en massa biltutande och kraschar och då slog bara mina
misstankar en stor slint och sant var det som jag då trodde. De hade båda
blivit på körde ut på vägen. Jag var alldeles till mig och visste inte över
huvudtaget vad jag skulle säga till Ladys ägare. Försökte kolla upp i varenda
tidning över vad de skrev om olyckan med hästarna men kunde aldrig finna
någon artikel.

Usch vilken förfärlig dröm det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0