slutat av denna dag

Åter hemma, blev ingen lasträning som jag hade tänkt med damen.
Blev en del att fota och lyckade bilder blev det allt, blev ridining
av damen istället och så härlig hon var i börjanm och jag har börjat få
mera kläm på att rida mera sakta i traven med vilket är bättre
och underlättar nför mig och damen med.

Stog lite små hinder så blev några språng så nu blir det vila från dem
sedan på ett litet tag, i morgon blir det uteritt och transport träning
om jag inte får gå in och jobba under dagen då man har beredskapen
mellan 7-16 annars jobbar man mellan 16-22 så var beredda på dålig
uppdatering i helgen för har det samma på söndag.

Nu ska jag slänga upp den nya designen till Sofia Magnbrant på hennes
blogg Team RS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0