finingen Lady

Äntligen hemma, lite god mat har man även fått i sig och nu
spanar man in 3 avsnittet av Idol som de visar. Missade det avsnittet
så nu spanar man in det.

För övrigt så ha rman fått tag på en hovis som kommer i morgon
och kollar över höger bak sko. Där eefter blir det hoppning sedan blir
det vila från det sedan.

Dagens rining blev inget ansträngande, mest känna över hur hon kändes
vilket fick fint, hon var böjbar samtidigt som hon inte var som en ål i
bogarna direkt heller. Tänkte mycket på min sits och mina sits hjälper
med vikten. Arbetade fint och saktade in när jag satte mig djupt ner i
sadeln och när jag tar fram henne i trav rullar jag fram med höften
samtidigt som jag sluter om med vaderna.

Ett lättare pass som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0