Vila

Banken är nu fixad inför i morgon. Ska iväg till Säffle och göra en stor
invenstering till mig själv, Ska blir roligt men samtidigt spännande med
att göra något jag aldrig har gjort innan heller. Precis som jag har gjort
idag på banken med. Men är stolt och nöjd ändå.

Var en sväng om vid stallet på vägen hem med, Mockade boxen efter att
nu ha börjat ta in Lady på natten. Trodde hon skulle röra runt mera i boxen
än vad hon har gort så hon förvånade mig allt. Fyllde på hö nätet och bytte
vatten i vattenhinken samt fixade upp nytt kvällsfoder.

Provade henne på krossad havre som jag fick med ett tag men insåg efter
några dagar att det är inte det jag är intresserad av att ha henne på då hon
i grunden har så mycket ernergier varje dag och har man kört ett hårtpass
dagen innan så har hon lika mycket energi dagen efter så nu har Bx fått
ta över havren och jag tetsar Lady på Hippobasen nu som verkar vara bätter
efter det jag är ute efter. Så ja får vänta några dagar och se hur det verkligen
väntar sig.

Pussade även om damen i hagen innan jag åkte hem, då detta är hennes
vilodag. När jag är hemma efter morgondagens tåg/bil tur så blir det hoppning
i paddocken för damen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0