äntligen är de två klara

God kväll eller får näst intill säga godnatt till er alla.
Klockan är runt 23.00 och har nyligen kollat klart på Ghost Wisper,
en serie som jag måste ändå säga litte mig lite mera varmare om
hjärtat om man sk uttrycka sig på något så när sätt.

Under dagen har man fokuserat på hemtentan om matspjälkningen
och klar blev det och även renskriven, men när man väl skulle skriva
ut den så tog den svarta färgen slut mitt under utskriften, så det
blir att inhandla ny svart färg. Vilket får bli under morgondagen.
Båda hemtentorna är nu klara så all fokus kommer nu ligga på farmakologin
speciellt fallen som man har fått. På måndag blir det seminarium ut ifrån fallen.

Fick mig även kopp te och långt gott samtal hos grannen, det var mest
för att jag skulle meddela om att de ska vara Zingo vakt längre fram i månaden.
Men slutade med att man blev kvar i två timmar med en kopp te.
Aldrig fel det heller.

Ni få nu har det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0