Glad Påsk

Glad på till er alla!

Själv har jag avnjutet en efterlängtad och skön sov morgon.
Var ute på en ridtur i går med Bx och oj vad jag haltade en stund
när jag hade suttit av. Sätesmuskeln på vänster sida hade börjat
strejka och kändes även som jag hade en nerv i kläm där med
vilket gjorde att jag haltade av den muskel smärtan.

Som tack var hade en i stallet lite liniment så kunde jag massera
igång cirkulationen i muskeln och till slut kunna gå bättre.

Nog om de. Idag är det ingen vanlig påsk afton för mig.
Inget påsk ägg med godis, ingen påsk brasa, blir istället att renskriva
lite skolarbeten så att jag ska kunna plugga in det bättre inför tentan
som kommer i slutet av maj.
Arbete väntas med ikväll, goa pengar senare om inte annat.
Som kommer behövas inför juni månad. ¨

Nog om det.
Men jag önskar er alla en underber Påsk Afton:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0