Åter framme igen

Vill ej inse att det nästen bara är en vecka kvar på sommarjobbet. För oj vad
man trivs, har underbart kul ihop med kollegorna och absolut vill man vara kvar
på en heltids anställning. Efter som jag vill bli klar sjuksköterska så är det
bara att inse att det är lika bra att vandra in på timmar vilket jag ska
göra under hösten. Är otroligt lycklig att jag kan göra detta, så nu är man
anställd i ett bemanings företag och man väljer själv vart man vill vara, samt att
man lägger själv in de dagar man kan arbeta och det kan ju inte bli bättre.
 
För övrig har hästarna legat lågt denna månaden, mycket att pyssla med jär hemma,
pluggar inför omtentan på torsdag eller pysslat med en hel del annat. 
 
Kan nu meddela att jag åter är igång med bloggen. Har även under denna blogg vila
kommit på en ny idé som jag ska se om jag kan sätta i bruk här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0