Dagens gapflabb fixad

Dagens omtenta på mikrobiologin gick bra, fastnade på tre frågor som jag
hade sbårt att skriva svaren på, fixade dem iallafall för utom dena ena
som handlade om EHEC som totalt absolut inte sitter fast i min hjärna.
 
Med tanke på den skriftliga tentan jag gjorde i slutet av maj  så var jag och
hämtade ut den idag, kan inget annat säga än att det verkligen var på
håret att jag klarade. Lycklig är jag att jag fixade den, vilket underlättar
att jag kan göra termin 3 sedan.
 
Fast dagens roligaste ting är ju ändå vart jag ska göra min första VFU.
varför då inte på 2B som jag själv låg inne på förra året på grund av
blindtarmen. fFick som sagt dagens gapflabb över det, hur komiskt blir 
inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0