Dagens motion

Nyligen tillbaka från cykelturen så här på morgonkvisten. Ville mäta en nya
runda som jag eventuellt skulle kunna lägga till på min vanliga runda, insåg
så väl att jag var tillbaka det är kanske lite väl att lägga till 8 km på 5 km jag
gör idag. Eller?
 
När jag orkar och kan ta mig runt 5 km utan stop och på en hyfsat bra tid så
kommer nog rundan ändras om till den som är på 8 km istället. Finns även
en tur på 11 km om man känner för det men det är ju trotts allt att ta i om man
för stunden knappt orkar 4 km.
 
Igår kväll hade man lite roande ting att se, grannen får hem lite hästskit lass för sin
gräsmatta, förrgår dagens regnande gjorde det inte lätt för dem i går kväll.
Traktorn med släpet sjönk ner i gräset och satt där fast, med spännband, sten
och långa tjocka bräder fick vi till slut upp vagnen. Tog en stund men att lyckas är ju
alltid det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0