Glömde luvan men hade trevligt

Efter en timmas snöskottning av garage uppfarten hos migoch hos grannen
så körde jag in till Kungsbacka för att tamig till Göteborg med pendeln.
Den stora delen var att jag skulle ha med mig pappas tomteluva, bara det
att när jag kom till Liseberg kom jag på att den glömdes kvar hemma.
Inte var det någon ide att vända då jag strax var framme.
 
Trotts allt missan av tomteluvan så fick jag en lång härligt promenad med
honom i vinterlandskapet av Göteborg. Blev bjuden på lunch på en mysig
resturang mitt i ett industri område. God man med variationer av
svensk husmanskost, kina mat och liter mer där till. Filip Resturang är namnet
och ligger inte lång ifrån Hjalmarbranting.
 
Nu åter hemma och har nyligen ätit lite mat innan det blir att fixa med en
skol sak införe seminariet på måndag. Fixade även ihop en lunch låda tills i
morgon när det bär av till Halmstad igen. Dags att plugga lite innan jag
vandrar upp till grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0