Läser, tittar på bilder.

Åter sitter man här och njuter av bilderna. Fast denna gången gör jag
det som en paus i pluggandet. förbereder inför seminariet i morgon där jag och
en till ska beätta om hur författnarna i artikeln laggt upp sin presentation.
Hur de har kommit fram till vad de har kommit fram till, vilket slags experiment
man har gjort för att lösa deras hypotes med mera.
 
Läser även igenom en annan grupps artikeln för att lista ut två frågor som
jag kan ställa till dem.
 
Annars var jag och Marie hos min mor igår, hade riktigt kul och mysig.
Tacos till middag sedan blev det prinsesstårta och snickerkakor.
Innan det var dags att köra ner till Kungsbacka igen blev det en sväng om
in till Stenungsund och kolla in lillsyrrans nya arbete på Ella's Café & Glassbar.
Trevligt och mysigt ställe det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0