Skönt att vara igång igen!

Nu är det bara så underbart, har hittat en häst att ta hand om som blev Norpan.
Kommit igång med gymmandet efter en längre tids uppehåll pga skolan, jobb
och förkylningar. Känner mig seg i kroppen och nu blir det att finslipa det sista
inför morgondagens tenta.
 
Så skönt att komma igång med två av de sakerna som jag mår bäst av att få göra,
det är just att pyssla i stallet och träna på gymmet. Då lever jag verkligen upp,
Nu ska jag tagga och träna inför en längre bit cykel lopp i maj månad.
Så fort solen kommer på och snön försvinner till våren blir det mycket cykelträning
i lanskapet runt omkring mig. och varför då inte ta cykeln till stallet de dagar som jag
är ledig ifrån både jobb och skola. Det kommer bli kanon.
 
Nu blir det pluggande och avkoppling innan sängdags.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att läsa din blogg :). Hoppas Norpan sköter sig! Kram

2012-12-14 @ 05:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0