Bilen är godkänd

Var tidig fram till besiktningen och satt där med radion igång vilket
jag inte skulle ha gjort resulterades det i. När jag väl skulla köra in
så fick jag ej igång den. Gick in och sa att jag inte fick igång den då jag
har suttit med radion igång. Snälla som han som skulle kolla den
gick ut och hjälpte mig.

Bilen gick i genom, ha sa några saker som jag ska tänka på tills nästa
gång som nu är uppskrivna. Så att jag ska spana på detta under årets
gång.

För övrigt har nu varit hemma en stund och kollat i genom olika
filmer om injektioner, sjuksköterskans profenssion med mera.
För övrigt bänkar man sig snart framför tv för att kolla på 112 - På liv och död,
Det okända och till sist Medium.

I morgon är det självstudier och funderar på att ta ut Muskot på en tur
om vädret vill sig väl så att vill säga. Ha det så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0