skön helg? Nej

Usch vilken helg. En propp hade gått i huset och min fråga var ju vilken
propp det var. Fick handla hem nya innan lördagens arbete. Kunde inte
finna någon söndrig propp inne i huset och så visade det sig vara en av
faserna som sitter utomhus.

När jag väl fick bytt den så var strömen som vanligt igen men vattenpumpen
att stannat så det var ner i torpagrunden och resetta den innan man kunde
duscha. Ner i torpagrunden på huk efter några gånger fram och tillbaka
så har man gjort ett fin gympass för låren sedan.

Träningsverk hela gårdagen efter det och även idag har man det kvar.

De har äntligen hittat att det inte är mitt modem som är kass utan att det har
något att göra med matningen till huset som gör att jag inte har internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0