1:a dagen - Check!

Hemma igen i stort sätt för att krypa under täcket. Varit en hel dag med
en massa spännande upplevelser. Kommer fram vid 07.45, hittar en bra
parkering och börjar leta efter expeditionen för att få tag på en P-skiva,
efter en stund vandrande runt Campus husen hittar man expeditionen
som låg mitt i gröten. P-skiva fick man och väl in satt i bilen var det att
börja leta efter B-huset.

Stod utanför expeditionen för sjuksköterske programmet, fick invänta att
klockan skulle bli 08.30 innan jag kunde gå in och få mera information.
Fick hämtat en nycket som jag kan ta mig in i korridorer och andra dörrar.

Första lektionen var mest en genomgång på hur man ska använda sin mail,
information med mera. Gick även igenom vad en Basal Hygien är. Vilket var
mycket repetition för mig men vad gör det? Det är om inte annar nyttigt.

efter den enda lektionen så bar det av till Ullared, fick handlat skrivblock med
mera som jag behöver nu. Kom där ifrån vid 15 tiden vilket gjorde att man
fick köra direkt till jobbet.

Nu är man som sagt hemma och mixtrat lite samt försöker få igång mig skrivare
på nytt. Blir galen på den som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0