Life is a big story

Hela livet är en stor saga som utspelar sig på många olika sätt
beroende på vad som sker under ens liv. Vissa har en bra saga i början,
lite knöligt på mitten och fint slut medans andra ha en jobbig början
hyfsad mitt och ett halvbra slut.

Livet är ändå vad man gör det till, vilket många inte alltid inser.
"You living your life, that no body can live for you".

Visst har det varit många olika ställen i mitt 21 åriga liv som jag hade kunnat
ändra på om jag hade valt en anna väg i de olika väggrenarna men jag måste
ändå säga att jag är ändå nöjd med mina vägval. Visst många av dem har varit
jätte svåra på vägen men jag har lyckats ta mig i genom dem, just det är de
delar i mitt liv som ingen kan leva för mig.

Så ta vara på de delar som dyker upp i ditt liv. se varje del på olika sätt för man
lär sig alltid något av det under vägens gång. Det kan vara något litet samtidigt
som det kan vara något stort. Något som påverkar dig känslomässigt eller mera
fysiskt.

"Det är ditt liv, ingan annan kan leva det för dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0