Nu vet jag

att en massage tid hade varit underbart. Även om jag inte har onda muskler
och annat så hade det faktiskt varit gott för tillfället.
Varför inte en spa upplevelse? eller simma och sitta i bastu eller köra gärnet
av sig på gymmet och sedan låta bastun sköta resten?.

Det är mycket som man hade velat göra men känner att man måste ta sig tiden
till det vilket jag egentligen borde göra men lediga dagar brukar jag ändå ha fullt upp
att göra på en då. Längre fram, ja längre fram ska ni se på andra bullar. Då ska jag
allt knåpa ihop minsta lilla minut och bara få njuta.
Fast den 16 januari blir den första dagen till att fixa något jag länge har funderat
på åter igen. Det kommer ni få veta mer om då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0