Plugg hos moster Eva

Med datorn framför mig och böckerna bredvid sitter man i moster Evas lägenhet
och tagit över hennes vardagsrumsbord. Lika bra att sitt här och plugga som vilken
annan stans som helst. Så i natt sover man i Halmstad för att slippa gå upp allt
för tidigt i morgonbitti då den första föreläsningen börjar 09.15.

Lite roligt ver det när jag hörde av en i klassen att hon hade kommit in på bloggen
via att ha sökt efter ett ord. Nu har hon upptäckt min blogg, lika roligt varje
gång att få höra hur de olika har funnit denna bloggen.

Så fort jag får tillbaka mitt internet hemma kommer det att vara mera uppdateringar
för tillfället blir det av när jag har möjlighet att komma åt ett bra internet.


Denna bilden bryder min bakgrund på datorn :)

Sparven ponken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0