Lång dag

Oj vad trött man är, blev en dag i Ullared med systra min. Handlat en del saker
till mig med mera. Men behövliga saker som nya toppar och mer där till.
syrran bjöd på maten innan man började resan hemmåt.
 
Väl i stallet blev det att invänta vetrinären med busen Lane, han har blivit sparkad
i hagen så det blev att gå hjälp med att rengöra det och låta en vetrinär kolla på
såren om det skulle sys eller inte, vilket inte blev av. I väntan på att lugnandet skulle
försvinna hur hans kropp vandrade Gabriella runt med honom och jag gick med
Marre. Myste en del och roade mig med lättare horsemanship under tiden.
 
Efter att fått tag på en bra salva som håller såret rent samt håller borta insäkterna så
fick de två komma ut i en hage tillsammans.
 
Nu blir det natten för min del, helt slut efter dagen. Orkar inte ens ställa mig i duschen
så det får bli i morgon bitti. Ska då iväg och hämta ett paket, leverera ett annat paket.
fara till optikern och sedan möta syster och pappa vid Liseberg för en kväll där.
Ni får helt enkelt ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0