Efterlängtat

fick idag tenta beskedet som är efter den skriftliga tentan, ack vad jag har
gått och bävat för den men nu är det med lättnad som jag kan lägga den vid
sidan av. Blev godkänd vilket var underbart då alla uttrycker att det är den
jobbigaste tentan. Ska nu bara tagga om och sätta igång och plugga in
mikrobiologin så att det verkligen sitter den 23 Augusti så man ska göra om
den skriftligt.

För övrigt siter mna nu här och kopplar efter grdagens kvällspass och dagens
arbetspass, lite seg är jag allt och seg i fötterna så de mår bra att få komma
upp i läget en stund. Ska nu fortsätta redigering av bilderna från i lördags.


Linnea Bidefors och "dennie" om jag minns rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0