Gårdagens misslyckande

Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen. Men har jobbat
en hel del vilket gjort att jag inte har haft mycket att uppdatera om.
 
Men Klara var i farten igår igen med sina misslyckanden. Lämnade Kungsbacka
igår för att ett kvällspass på jobbet. Allt gick fint där och när jag väl återvänder
till Kungsbacka och stiger av pendeln, ser jag att bakgrutorna på bilen var nere,
typ någon decimeter. Det regnade, ja ni kan ana hur det verkade.
 
Baksätet hade blivit blött och kollade igenom bilen för att se om någon hade
lyckats ta sig in i den men allt var oberört så där hade jag tur allt.
Det blev bara att gasa hemmåt, och hoppas på att sätet skulle torka med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0