Gör inget att vara inne

Vad är det för en dag med detta trista väder? det har varit runt 15 grader men
vinden har verkligen gjort så att det känts som runt 6 grader. Har inte varit
ute så värst mycket men jag blev absolut inte taggad till att vara ute när jag
väl var det. Be kom mig inte alls att jobba inom hus under dagen.

Här sitter jag nu i soffan med vanilj te och njuter av Grey's Anatomy avsnitt
från säsong två. Annars sker det inte mycket mer ikväll förutom att det blir
en tidigt nattsömn då man åter ska upp 04.40 i morgon bitti igen.
Men lördag blir det sovmorgon och ska även spanan över kamera batteriet
så att jag kan dra till i Askim. Har aldrig varit på den anläggningen så det ska
blir spännande. Komma iväg och bara fokusera på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0