R.I.P till katten.

Fick lite krut i kroppen när man kom hem idag, för ut for jag efter att
ha satt igång spotify innan man satte igång och rensade i rabatterna
som finns på utsidan av huset. Bra blev det om inte annat.

Blir om inte annat lättare att komma åt och skrubba alla vita detaljer
runt fönster och dörrar om man kan sätta stegen någonstans.
 
Det var ingen rolig hemfärd igår med bilen. Under den sista biten
hem så sprang en katt rakt ut i vägen framför mig och inte han jag att veja
eller att stanna. Så kan inget annat säga än R.I.P, knackade dörr men
huset som var närmast som hjälpte mig att få ut den i vägkanten samt
att finna ägaren till den. Trodde det var deras men icke sa nicke, de visste
vem det var iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0