Träningen kan börjas smått igen

Frukosten är nu avklarad, blir att snygga till lite lätt i köket innan man ska börja
fixa iordning mat som kommer behövas under kvällen samt morgondagens
arbetspass.
tänkteunder gårdagen att jag skulle ut på en cykeltur nu under morgonen men
eftersom min kropp behövde sömn så fick jag bara glömma det om jag ska hinna
fixa det jag behöver innan kvällens arbetspass.
 
Vågar nu sakta sätt igång med joggning och cykelturer igen efter förkylningen
som jag hade under början av förra veckan. La även märke til att det börjar
bli dags att finna ett billigt gym och träna upp musklerna åter igen, speciellt när
det nästan var en mörda att hålla emot en arm när ortopeden skulle reponera den.
(dra benen till rätta i armen).
 
Nu blir det pyssel och jag önskar er en härlig dag fär här skiner solen gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0