Trött som en 3-åring

Om ni hade varit runt omkring mig nu så skulle ni absolut tolkat mig som
en över trött treåring. Irritrar mig på allt och ingenting. Det är nog lika bra
att borsta tänderna och krypa till kojs.

Står fortfarande i kvalet hur man ska göra med morgon dagen. Som det
ser ut nu kanske man åker till Nordhalland och kollar på lite western tävlingar
somd de ska ha där. Kameran åker med ut ifall att. Man vet ej hur deras ljus
i manegen ter sig med min kamera. Återstår att se helt enkelt.

För övrigt så kommer min far hem i morgon, ska även försöka vara hemma
till 14 tiden för att vara med på mötet som området ska ha.

Vi hörs i morgon helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0