avkopplande dag

Något som är riktigt roligt är att jag alltid kan säga "han är inte hemma"
när telefonförsäljare ringer för då blir jag kvitt dem. Så gott kan man ha
det när man i stort sätt bor ensam hemma. De söker inte mig uten min
far.

Nått roligt måste man ju ha, idag blir en avkopplande dag utan skolgöra
ska inte sitta i skol böckerna över huvudtaget även om jag vet att tentan
är om exakt en vecka man idag så ska jag bara vila ifrån den.

Hade om inte annat hoppats på bättre väder man tydligen får man inte de.
Går lite i tankarna om jag ska tian köttfärsås eller köttbullar, det kommer
det med. Ingen stress, lite städning kanske?
Dagen kommer som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0