Mitt person record.



Denna hinderhöjden hoppade jag med Muskot. Vilket blev hela 1.05 vilket
är det högsta som jag själv har hoppat. Alltid lika kul varje gång man har
nått ett mål.

Han var kanon idag. när vi kom på hindret de två första gångerna hade jag
honom inte i frammåt läge vilket gjorde att han sprang vid sidan av. De andra
två gångerna så hade vi farten men jag fega ur på första och han på den andra.
Tredje gången gilt fick jag lägga på spöt och då flög vi över.

Hoppade även räcket från 70 - 90 samt en oxer på 80 innan jag gav mig på denna
höjden.

Nu blir det att fixa ihop det sista och dra till Marie. Blir grillning med
utgång senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0