Hem färd

Vad kan inte vara bättre än att sitta i första klass på tåget hem,
Man kan ju inte mer än att tacka att man har föräldrar som arbetar
med tåg. Som ni knaske annar så sitter jag här uppkopplad på tågen
på G hemmåt.

Har haft en helt underbar helg med min far och hans sambo Christina.
Kan säga att det blev en del bilder fotade men orkade ej föra in dem
på datorn innan jag åkte, nu ligger den ner packade i resväsken och
är nog ingen idé att öppna den på tåget. Hur skulle det se ut om de
andra passagerarna får syn på mina underkläder och dyligt. Nä tack!

Slänger upp dem ikväll när jag ar kommit hem till huset.

Men tänkte dela med mig av lite nöje som en vän till mig hade hittat
på en blogg som bara fick mig att le över hur det kan se ut.
Kan säga så här, det är ju inte så konstigt att man har så svårt att
finna en karl i livet som kan hålla med i varje punkt.

En man som passa hästkvinnan!
och
En kvinna för en Hästkarl!
Dessa två inlägg är skrivet av bloggen: stallbabbel.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0