Kollegor fick sig ett skratt när jag kom på moppe.

Kan inget annat säga än att jag roade mina arbetskollegor när jag kom till jobbet
på min moppe. Fick som sagt ta moppen igår då jag inte kunde vrida om
tändningslåset på min bil över huvudtaget. Höll säkert på i en kvart innan jag gav
upp då tiden började rinna iväg.

Det är bara så irriterande när den ska krångla och man har plugg att tänka på.
Så kommer det upp mitt i allting, bara för att. Räcker med att jag ska plugga inför
tentan som är på måndag anser jag.

Den krånglade i måndags för min kompis men hon fick då igång den efter några
försök men jag lyckades inte över huvudtaget. Det som är att jag har inte märkt
av det innan över huvudtaget förens i går då jag inte kunde vrida om nyckeln
över huvudtaget.

Hoppas det löser sig unde helgen för på måndag måste jag verkligen ha den.
Annars har jag problem med att komma iväg till tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0