Energier och mer där till

Har varit hemma nu en längre stund, dagens möte var helt underbart.
En go person som jag har så mycket i utbyte av både andligt och med energier.
Det allra bästa är ändå att jag kan aldrig ljuga för henne, svaren har hon
utan att man behöver uttrycka dem.
 
Ska vara så otroligt nöjd med mig själv för den stärkande person som jag är idag
jämfört med några år sedan, oj vilket förbättring det är på mig, mina energier
och mitt förstående. Sedan jag flyttade hit till Fjärås till min far, har jag verkligen
hittat mig själv och bearbeta allt som legat bakom mig i det jag har vuxit upp med.
Bearbetat min ryggsäck till idag att verkligen kunna stå på egna ben, har en så
otrolig härlig känsla av att veta vad jag fixar och inte fixar. Ni som även har
följt mig de tre senaste åren på bloggen vet hur jag har varit under dessa tre år.
 
Det senaste året har även varit en stor omställning för mig, har upptäckt att känna
igen sammanhand som jag ska undvika eller hantera dem på annorlunda sätt.
Kunna känna igen de dåliga energierna som finns runt om mig som gör att det
plingar varnande klockor. Mycket negativa saker som har fått mig att inse många
saker samt att de har verkligen lärt mig så otroligt mycket.
 
Mitt möte som var i förmiddags var hos en Healare inom reiki.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0