Flowers are so beautiful

 
På ett sätt längtar man så mycket tillbaka till när träd och växter blommar
ut i sina fina skrudar, marken fylls av dess olika färger. Speciellt
nu när det regnar i stort sätt nästen dygnet runt och less blir man på det,
Vill så gärna vara ute men hur roande är de när regnet och vinden gör
det så kallt?
 
Har lyckats ta mig igenom en hel del pluggande idag inför tentan på fredag,
föreläsning blev aningen kortare idag vilket resulterade att gymmet klarades
av tidigare. Har säkert fullt på träningsvärken ännu mera sedan i måndags.
Lade även märke till att min maxpuls har sänkt med hela 30 hjästslag sedan
gymnasiet. Fantastiskt, ett stort tecken på att jag är på väg mot en
vältränad Klara.
 
Nu blir det att glädjas åt att Gray's Anatomy är tillbaka ikväll så här ska jag
att titta, lyssna och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0