Underbar helg


Foto: Jennie Vissing
 
En av alla de bilder som fotades under lördage, denna blev till ämna för att byta
min profilbild på FB.
 
Helgen har funkat kanon, utgången var helt underbart rolig, vekligen behövlig
då jag dansade och partade en hel del. Men tog det väldigt lungt med alkoholen.
Jobbade under gårdags kvällen och ack så trött jag var i morse samt de fyra
sista timmarna på jobbet. Har allt lyckats ta mig igenom det hela.
 
Var idag på kurs introduktionen för VFU som startar, fått en hel del information och
sitter nu och läser igenom studiehandledningen. I morgon ska jag möta min klasskamrat
som sa vara på samma avdelning som mig vid 09.45 utför Varbergs Sjukhus.
Introduktionen på avdelningen startar vid 10.30.
 
Så nu ska jag läsa klart, koppla av vid tv och sedan natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0