Underbart, den första lampan jag har bytt.

Det vhar varit två lugna dagar på praktiken, fått gå i genom en massa saker som
vi inte skulle kunna annars. Fick även rapportera över en patient till nattpersonalen
vilket gick kanon.
 
I morse när jag skulle köra ut bilen från garaget så varnade den om att ett halvljus
var ur funktion. Det visade sig vara höger halvljus. Efter dagens praktik var jag
och handlade en nya lampa som jag sedan lyckades byta hemma helt själv.
Det är min allra första halvljuslampa som jag byter på en bil och är otrolig
glad över att jag nu har gjort det helt själv utan någon i min närhet.
Känslan är stor och lever stark inom mig nu.
 
Disken är fixad, komposthinken tömd, mat har kommit kaggen och ska bara hänga upp
tvätten sedan är det ren avkoppling som gäller resten av kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0