Detta ska allt lösa sig.

Något som är så underbart skönt är att jag näst intill kan åter upprepa
det jag läsa i fredags om psykologi teoretikern Sterns teorier. Vilket är
i stort sätt kanon efter som hans teorier är en va de större frågorna som
kommer på psykologi delen på tentan.
Idag blir det fortsatt fokus på vad exempel Locus of Control är, lite svårt
att få fram vad det hela är då jag inte har fått boken om den över huvudtaget.
Så här blir det att leta runt på nätet, inte det lättaste för mig då jag har
svårt för att sålla bort vissa sidor som verkligen inte innehåller rätt fakta.
Blir att försöka förstår något av det hela och plocka lite olika delar från
olika sidor så att jag i slut ändan kan förstå det iallafall.
 
För utom pluggande så är det tvättmaskinen som ska gå varm efter att
diskmaskinen blir klar, Ska även vara hos Marie vid 16 tiden då hon
bjuder mig på söndags middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0