Jag lyckas alltid göra någonting annat!

Plugga vid datorn är verkligen inte min starka sida, lyckas alltid komma in
på internet och dona med andra saker än vad jag egentligen ska göra. Precis
vad jag lyckas med nu! Har lyckats få till så att jag kan läsa "Vad är Queer?"
boken via en elektronisk upplaga. Läser gör jag iallafall fast man hamnar
på andra saker under dess gång. Trivs som sagt bäst med boken i handen,
kan då ligger/sitta i soffan, promenera, laga mat och en hel del annat under
tiden.
 
Läste under dagen att Nicklas Hocker är hittad död, en stor sorg för familj och
vänner. Under gymnasie tiden gick vi på samma skola i Kungsbacka,
jag följde honom under idol-tiden. Glädjs åt att vi blev presenterad för varandra
av en gymnasie klasskamrat, en mycket trevlig kväll det var då.
Rest In Peace <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0