Kvarliggande annons sedan 2 år tillbaka.

Vaknade i morse av ett telefonsamtal från en tjej som söker en medryttare,
det ändå toliga är att den annonsen hon har kollat på la jag ut på 2 år sedan
och är inte längre aktuell.
 
Vilket roar mig en del när de inte kolla på när annonsen skapades. Iallafall, tjejen
som ringde verkade riktigt trevlig och verkade även ha en intressant häst, det ända
är ju idag att jag pluggar på högskolan och inte på gymnasiet, som det står.
Hon är inte den ända som har hört av sig under denna tiden som den har legat kvar
där, det är de som har skickat ett sms och kollat. Kan snarare inte ana hur många där emot
som kan har mailat till en maildress som kan inte kan kommaåt och kolla sedan 1 år
tillbaka.
 
Detta samtalet fick och undre vilken sida som det fortfarande ligger kvar en annons på,
under den tiden skrev jag en på tre olika sidor, två utav dem vet jag att de rensar bort
gamla annonser efter en tid. Kunde då utesluta dem och kom nu fram på den tredje och
riktigt som det var där låg annonsen kvar. Problemet är nu att jag inte kan ta bort annonsen
själv utan har nu fått maila till hemsidans webb/annons ansvarig och förhoppnings vis kan de
ta bort annonsen åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0